Shoppat<3

Tjenare!


Idag åkte jag,Thea och Emma till zooaffärn som jag berättade imorse.
Där köpte jag hamstervadd till Smilla.

Sen kom kjell och hämtade Thea för att hon skulle till sin gympa.
Då köpte vi godis och sen åkte jag och Emma till Nacka Forum. :)
 
Senare mötte vi upp Thea,moster och mamma där.

DE här köpte jag;

 En Warp mössa på Stadium för 79kr.
Emma hade redan en rosa...

 ...en tröja snygg från GinaTricot för ca 230kr.
Emma köpte en röd o vit,kom inte ihåg riktigt hur den såg ut...

...ett par mysbyxor från H&M för 30kr (!)
Emma köpte likadana...

 ...en ball tröja från NewYorker för 99kr
Emma köpte en svart...

 

...en spraydeo från Lindex för 49kr
Emma köpte en tröja där.



...en stor hårspray från H&M för ca 30kr...

  ... och sist men inte minst en borste från H&M för ca 30kr
Emma o Thea köpte läppglans.

Emma köpte oxå ett par snygga jeans på Cubus,Thea köpte 2 nagellack där.

DE va de vi köpte! ;)

Nu ska jag äta sushi.

PussoKram!

//

 




Kommentarer
Postat av: Ello<3

Vad kul ni verkar ha haft på resan! Det var bra. Idag är jag utmattad efter att ha varit valtant på valet igår, från 7.30 - 24.00, det du, och inte vann de som jag röstat på, bu huu!

2010-09-20 @ 13:18:27
Postat av: Emma

Det var superkul att handla med dej och Thea igår!

Dina kläder var super snygga, som mina haha<3<3

Jag tyckte att det var riktigt skönt att shoppa med nån som har samma smak!<3<3

Love u Ello<3

Emma+Ello=Best friends forever!<3<3

2010-09-20 @ 20:06:42
URL: http://kristallnallen
Postat av: Ellen<3

Farmor byt till Christina!

Jag ville att miljöpartiet skulle vinna... :(

2010-09-21 @ 18:59:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0