Läger på Rögrund

Hallojj!


Vi har vart på ett läger på Rögrund igår och idag.
De va jäätte kul!

Jag delade stuga med Andrea,Hanna och Vendela.
Stugan va jätte mysig och söt! Dom andra hade rum som satt ihop.
Våran stuga va längre upp i skogen o hete Hummel kläpp :)
Alla rum hade önamn.

Vi badade,va shit kallt! Typ 10 grader... Men jätte kul ;)
Vi tävlade oxå på en hinderbana. Mitt lag kom 3a :)
På kvällen grillade vi korv och marsmaloows. Mums ;)
Sen berättade vi spökhistorier. Buuuuuuu!
Vi orienterade oxå, över hela ön,shit jobbit...

Min kamera är fortfarande i göteborg så de blev tyvärr inga kort :(


NU ska jag packa upp min väska!


PUSSSPUSSS!


Hittade bilder på google!


En krokodilstaty på en udde. :)



Hinderbanan!



Här bode dom andra



Bastun ;)

 
Vi bodde i typ en sån här stuga. :)

Snart kommer Emma,Så jag måste packa upp väskan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0