Har gästbloggat

Tjaba tjena halloooo!
Jag har precis gästbloggat på Emmas blogg www.kristallnallen.blogg.se.

NU är jag barnvakt åt Edgar och hans kompis Oskar.
Mamma är och ser We will rock you musikalen på nån cirkus.
Hon och moster fick gratis biljetter.
Pappa springer halvmaran. Att man orkar. Jag är inte så försust i att springa... Boring tycker jag.

Till middag värmde jag upp nåra pannkakor. Vi åt dom med chokladsås. Mums!

Vi gjorde ingen mintkaka. :(
Mammas kompis ringde typ en timme innan musikalen började och sa attt dom fick komma.
Så vi ska gör den imorn istället!

NU ska jag kolla på tv!

Ha en trevlig lördags kväll!

 Gammal bild på Emma och mej!
Hihihihi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0